Menu
Oferta edukacyjna
Szkoły językowe i uczelnie
E-rozwiązania
Zaloguj się
Załóż konto
Informatyka na czasie ZP
NOWA Informatyka na czasie ZP
Informatyka na czasie ZP
Informatyka na czasie ZR
Materiały dla nauczyciela (972)
data: najnowsze
nazwa: rosnąco (A-Z)
nazwa: malejąco (Z-A)
data: najnowsze
data: najstarsze
popularność: największa
popularność: najmniejsza
Przejdź do poprzedniej strony
1
2
3
4
...
54
Przejdź do następnej strony
Znajdź
Kategorie
Dokumentacja nauczyciela
Prowadzenie lekcji
Materiały prezentacyjne
Filtry
Dokumentacja nauczyciela
Plany wynikowe (8)
Podstawa programowa (1)
Program nauczania (2)
Przedmiotowe systemy oceniania (4)
Rozkłady materiału (8)
Prowadzenie lekcji
Pliki (92)
Rozwiązania zadań (617)
Scenariusze lekcji (78)
Materiały prezentacyjne
Animacje (73)
Filmy (92)
Linki do stron internetowych (4)
Materiały multimedialne (7)
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 12. Sztuka publikowania w sieci
Animacja „Zachowanie przed kamerą”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 2. Algorytmika i programowanie w języku Python \ 6. Algorytmy na tekstach
Animacja „Wyszukiwanie wzorca w tekście”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 1. Algorytmika i programowanie w języku C++ \ 1. Algorytmy na tekstach
Animacja „Wyszukiwanie wzorca w tekście”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 2. Algorytmika i programowanie w języku Python \ 9. Podejście zachłanne w rozwiązywaniu problemów
Animacja „Wydawanie reszty metodą zachłanną”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 1. Algorytmika i programowanie w języku C++ \ 4. Podejście zachłanne w rozwiązywaniu problemów
Animacja „Wydawanie reszty metodą zachłanną”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 2. Algorytmika i programowanie w języku Python \ 7. Szyfrujemy wiadomości
Animacja „Szyfry klasyczne”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 1. Algorytmika i programowanie w języku C++ \ 2. Szyfrujemy wiadomości
Animacja „Szyfry klasyczne”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 13. Grafiki informacyjne
Animacja „Sposoby przekazywania informacji”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 2. Algorytmika i programowanie w języku Python \ 8. Porządek ma znaczenie, czyli sortujemy liczby
Animacja „Sortowanie przez wstawianie”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 1. Algorytmika i programowanie w języku C++ \ 3. Porządek ma znaczenie, czyli sortujemy liczby
Animacja „Sortowanie przez wstawianie”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 2. Algorytmika i programowanie w języku Python \ 8. Porządek ma znaczenie, czyli sortujemy liczby
Animacja „Sortowanie bąbelkowe”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 1. Algorytmika i programowanie w języku C++ \ 3. Porządek ma znaczenie, czyli sortujemy liczby
Animacja „Sortowanie bąbelkowe”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 13. Grafiki informacyjne
Animacja „Rodzaje infografik”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 11. Sterujemy robotem
Animacja „Roboty wokół nas”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 12. Sztuka publikowania w sieci
Animacja „Praca z kamerą i mikrofonem”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 2. Algorytmika i programowanie w języku Python \ 8. Porządek ma znaczenie, czyli sortujemy liczby
Animacja „Porządek ma znaczenie”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 1. Algorytmika i programowanie w języku C++ \ 3. Porządek ma znaczenie, czyli sortujemy liczby
Animacja „Porządek ma znaczenie”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 2. Algorytmika i programowanie w języku Python \ 9. Podejście zachłanne w rozwiązywaniu problemów
Animacja „Optymalizacja i podejście zachłanne”
Zaloguj się, by mieć dostęp